Liten blev stor

I måndags började min Svenska A kurs som jag ska plugga via Hermods då jag inte gått gymnasiet och läst den kursen. Nu på måndag den 27/8 ska jag på upprop för Omvårdnadskurserna. D.v.s undersköterska.
Även det ska jag läsa på distans eftersom Joakim fortfarande är hemma. Har sökt in dagisplats till honom från och med januari 2013. Får se hur jag ska göra då, fortsätta läsa på distans eller börja "skolan" på riktigt.. Vi får se hur det går denna terminen först =)
 
 
Joakim har blivit så himla duktig dom senaste dagarna. Han sover numera bara 1 gång om dagen. Cirka 1½ timme vid 12-13 tiden. Vaknar runt 7-8 på morgonen och somnar runt 20 på kvällarna.
Och som jag skrev på facebook häromdagen så har han alltid somnat i min famn, och även det har han slutat med. Nu lägger jag han i sin säng där han dricker sin välling, och jag ligger bredvid. När flaskan är slut så får jag den och sen somnar han oftast direkt. Vissa kvällar tar de längre tid, men så är det för alla ju =)
Blir väldans stolt över min lilla påg :')
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!