Besviken till 1000.

Fick syn på en vagn på en köp/sälj sida på Facebook häromdagen, för endast 250:- . I princip en sån vagn jag ville ha, såg likadan ut nästan.
Dock är jag luspank och hade inte pengar till att köpa vagnen. Så blev en aning bitter.
Sen ringer min bästa vän Elisabeth mig och säger att hon gärna vill köpa vagnen till Joakim som 1 årspresent till honom. Blir suuuuuperglad och hör av mig till kvinnan som säljer den.
Åker iväg och hämtar den dagen efter och är nöjd redan då.
Dagen efter så ska vi provköra den med Joakim i när han kommit hem från mina föräldrar. Och jag är sjuuukt missnöjd! Fyfan. Den är  som en gammal kundvagn, drar åt ena hållet heeela tiden. Jättedryg & svår att köra, och väldigt stel typ.Blev skit besviken. Visst, man får vad man betalar för. Men ÄNDÅ!
Hade planerat att sälja min gamla vagn, och hade lagt ut annonser på den o.s.v men har plockat bort dom igen.
Så när jag börjat plugga och får pengar så ska jag köpa en NY vagn, en vagn från en AFFÄR!

Bitterfitta delux!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!