Karneval.

Det är den årliga karnevalen här i stan i helgen. Började redan igår, och vi var där nere någon timme och lulla runt och tittade =) Joakim sov mest i vagnen, men var även vaken ett tag =)
Ikväll ska vi ner där en sväng till när Kim kommer hem från jobb, och på lördag ska vi ner och titta på Joddla med Siv. Joakim blir hemma dock, min mamma slutar jobba 21 och kommer hit direkt och är här så länge.
 
 
Ja, förresten. Min telefon åkte i golvet i onsdagskväll, och heeela skärmen sprack. Igår åkte vi ut till Elgiganten för att se ifall garantin täckte de, men de gjorde de inte. Efter många om och men så tog jag ett abonemang och en ny telefon. Eller ja, det blev en likadan som jag hade innan men ny ändå ;)
Har alltid sagt att jag aldrig ska ta ett abonemang, men har inte direkt 5000 att punga upp bara sådär till en ny telefon, och jag måste ju ha en telefon. Enda skillnaden mot mitt kontantkort jag hade innan är att jag betalar 100 kr mer i månaden, så det är ju ingenting.
 
 
Min fina skärm ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!