Underbara du.

Shit.. Har gått nästan en månad sen jag skrev sist. Har haft NOLL motivation till det.
Har inte hänt så överdrivet sen sist heller.
 
Vi har varit på Helsingborgsfestivalen och tittat på Top Cats och festa till det lite.
Igår var vi på 25 års fest och hade trevligt. Det är typ de som har hänt :P
 
Imorgon ska vi till Bakken med min familj & mormor & morfar =) Ska bli dööö skoj! Älskar karuseller.
Åker allt utom spöktunnlen ;D HAHA.
På måndag börjar Kim jobba igen efter att ha varit ledig 5 dagar, dock blir det ett 10-dagarspass direkt. Mindre kul.
Bara att härda ut.
 
 
På tal om att härda ut.. Joakim har kommit in i någon jäkla dum period där han ska slåss, bitas, kasta med saker och ligga på golvet och skrika så fort han inte får som han vill eller om man säger till han. Sjukt irriterande.
Men jag intalar mig själv att det går över igen och det bara är att härda ut.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!