Allt & inget

Usch ja, det kan man säga! Min laptop funkar inte, fast vi köpte ny kontakt!
Måste antaglien köpa nytt moderkort, och det är inte värt det eftersom datan redan är kass!
Så blir att spara till en ny, och jag har redan börjat! :) Kommer ta tid, men tillslut så :)

Nu ska jag snart åka till Anna & Phille och vara lite social med dom :)
igår var jag hos sutt och umgicks med henne & Björn.. Trevligt trevligt!
Gjorde äpplepaj & spela guitar hero, och för en gångs skull vann jag över Björn! HEJA MIG! =)

& mitt öra är jätte bra, är fortfarande öm där! Men inte så farligt.. Kan dock inte sova på den sidan, vilket innebär att jag inte kan sova som jag brukar xD

Blir jobb på tisdag,onsdag & torsdag! Tråkigt, men måste ha pengar till datorn!

Love matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!