Club Jam!

Då var det dags för mig att fylla i min tatto igår, gick jätte bra! Var där redan 15:40, så vi började strax innan 16. Det blödde som fan också tyckte jag, men det tyckte inte Johan! haha :P
Var färdig 16:50, och då väntade mormor på mig utanför!
Mormor körde mig hem, kom hem och fixade käk & satt vid datorn ett tag.. Sen gick jag upp till ICA där Sutt & Björn var! åkte med dom till Landskrona. Kom hem till Sutt och bytade om, och hon gjorde vid sig, sen körde hon och jag bort till Folkets hus & Club Jam där vi skulle vimmelfota! Det gick bra, och var rätt kul! Men lite svårt att få bra bilder då all rök från rökmaskinerna förstörde bilderna.. men fick endå 158 st någorlunda bra bilder! Dock lägger jag inte upp alla på apberget.se men några iaf! Bli medlem där vettja :) www.apberget.se , en community för just din stad.

Kom hem runt halv ett, la mig i sängen och kolla på Lilja forever, och käka en macka! Somna dock efter typ 20 min :D
Idag ska jag inte göra så mkt, städa rummet iaf.. Det behövs!



Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!