=)

Ja vi kör ett inlägg till.. Har dock inte en susning om vad jag ska skriva!
Jobbat idag då ju, helt ok! Var ute och gick med en vårdtagare idag också! Skönt att få komma ut i friska luften!
GIck till Netto & köpte servetter till dom i köket :)

Tog bussen hem 12:30, gick inom ICA och köpte mjölk & fil.. Mums!
Kom hem och fixa lunch, satte mig vid datorn, sen somna jag framför tvn en stund, och det var vääääldigt skönt ska jag lova! Ska sova ut lite i morgon, men måste ta bussen 11:10 till Landskrona då jag ska va hos läkaren 11:30.

Emma ska med till tatueraren i morgon, ska bli kul att umgås med dig lite :) Evighet sen sist..



Love matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!