Farbror doktor!

Yesbox, nu börjas det igen =]
Morsan ringde till läkaren innan idag, och fick tid hos hudläkaren den 18 April 11:30!
Äntligen ska jag bli av med dom förbannade utslagen i ansiktet! Skäms för fan över det..

Idag ska jag inte göra så mö, bara va hemma och ta de lugnt! Imorgon blir det ju Bakken :D :D
Kanske ska ta och gå en runda sen och förbränna lite kalorier..

& min laptop strejkar.. Fett jävla störigt! Får inte igång skiten! Har glapp i kontakten, så pappa tycker jag ska åka till någon sån dataaffär och fråga vad det skulle kosta om dom bytar kontakt blablabla typ..
Får la göra det då så jag slipper sitta på denna stationära datorn som suger kameldase..


Loove Matilda :]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!