Förbannad!

Är fett jävla förbannad idag, vet inte varför! Varit det i princip hela dagen!
Vaknade vid 07:00 av att mamma ringde på mobilen, jag svara inte.. Fick ett sms 2 min senare och fråga om jag kunde komma och jobba mellan 10-13, sa nej! Då jag har lovat Anna att följa med när hon skulle plocka ut sin p-stav.
Somna inte om förräns typ tjugo i åtta, fett störigt! Sen vakna jag när klockan ringde 8:45, somna om till 9:00
Duscha, gjorde vid mig & käka frulle.. Tog bussen till stan 10:10, mötte Anna, och sen till ungdoms. Tog väll cirka 30 min där, sen vidare till Arbetsförmedlingen där vi skulle möta upp Phille & Kita (hunden)
Gick hem till Anna och phille, sen ner i stan en runda.. Skulle köpa brillorna på HM jag hitta förra veckan, men dom var fan inte kvar, fett sur! Sen gick vi och fika på gyllene koppen! Käkade en baguette, men var typ 10 lager med smör, vilket var skit äckligt. Sen pös vi hem till Anna & Phille igen, och jag somna nästan! Var skit trött och sleden, jävla värme! JA, jag klagar!! Jag HATAR värme, jag HATAR sol! fy fan! Länge leve höst!

Åkte med pappa & mamma hem runt 16:00. Har inte gjort så mkt hemma, bara tagit det lugnt.. Suttit vid datorn & degat.. Har precis varit i duschen också typ, kände mig inte direkt fräsch!
Tänkte poppa popcorn & kolla på Passion of the Christ ikväll..


Ja fy fan vad förbannad är.. Det var det jag egentligen skulle skriva om, men kom ingen vart! :P
Det jag stör mig som fan på är, när folk frågar mig en sak, dom får sitt svar, men ger sig endå inte :S Utan frågar 2 ggr till.. PALLA?! Dom frågar samma sak, med bara några minuters mellan rum? Till vilken nytta? Jag har redan svarat en gång, jag tänker inte direkt ändra mitt svar?! Blir fan snart idiot.


Gäster i morgon, linkan & company! Jag verkligen älskar när dom kommer till oss, eller vi till dom! Älskar deras umgänge.. Får alltid höra mycket skitsnack om folk i Asmundtorp! I looove it :D haha
Ska nog till Helsingborg också i morgon, som det ser ut nu iallafall. Får se vad som händer!
Ska träffa Jonte & Tommy där :] tihi.




Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!