Godmorgon!

Ja, nu sitter man här när klockan nästan är 06:30, ska snart åka till jobbet! Sista dagen förhoppningsvis denna vecka om dom inte ringer in mig, vilket jag inte hoppas.. Har fullt upp hela helgen känns det som!

Gårdagen var lååååång, jobba först till 12:00, vidare hem till Sutt en snabb runda! Sen körde jag, sutt & björn till Helsingborg.. Björn åkte hem, och jag & Sutt gick på en adminträff. Sen körde vi och  hämta Björn, och fick även ta oss en titt i hans lägenhet! Vidare till Lomma, för att Sutt skulle köpa en laptop, sen tillbaka till Landskrona.. Var väll där strax innan 20:00, och då stack jag & Sutt till gymmet en snabb runda..
Var hemma strax innan 21:00, duschade, käka, satte mig vid datorn & sen somna jag väääädligt skönt typ 22:40!

Imorgon blir det läkaren 11:30, sen fylla i tatton 14:00, hem & göra vid sig efter det, inte till Landskrona och käka på rohods med sutt & björn, och sen vidare till Helsingborg för att tura, och eventuellt en liten utgång på det :)

Lördag ska jag & Sutt vimmelfota på Club Jam i Landskrona! Najs :)


Nu ska vi köra till jobb, ha en bra dag! Tänk på mig medans jag jobbar :)




Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!