Havsskräck!

Ja, jag är rädd för vatten! & ja jag är rädd för hav, i princip mer än något annat!
Varför vet jag egentligen inte! Folk som är rädda för vatten brukar oftast ha varit med om olycka av något slag i vatten, men inte jag! Jag har bara ren fobi för djur i vatten, hajar, tång,sjögräs. Allt!
Tanken av att folk som har badat eller varit i vatten på något sätt har dött, gör mig skräckslagen! Jag avskyr det!
Pool kan jag bada i, där ser jag botten! Men helst inte.
Tanken av att jag kan bli nerdragen i vattnet, eller fastna i tång och inte komma upp! Fyfan!
Som dom flesta vet, har min pappa köpt en båt, som han sjösatt för drygt 2 veckor sen.. Bara det t.e.x, jag skulle aldrig få för mig att åka med i den båten! Aldrig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!