Helvete!

Varför kan ingen väcka mig och säga att detta bara är en dröm?
Jag mår rent ut sagt piss, och bara av att skriva detta inlägg så kommer tårarna igen!
Har gråtit konstant sen jag vaknade kl 10 i morse! & det känns, i huvudet!
Tanken av att aldrig mer få kyssa dig, känna din närhet, känna din kropp mot min..Det är hemskt!
Detta var det sista jag ville! & du skulle ha varit hos mig nu, och stannat tills söndag eller måndag! Har inte fått träffa dig på 10 dagar, jag vill bara krama om dig! Vi lär inte träffas på några veckor, som kan bli månader! Vill inte ens tänka tanken på det, men du ville va ensam, du ville tänka & du ville va singel! Jag måste acceptera ditt beslut, fast jag inte vill! Jag måste! Det är svårt för mig att förstå, men jag har inget val! Jag måste förstå att detta var det du ville, och det lär aldrig bli vi igen.. & ja, mina tårar bara rinner ner för kinderna & kommer göra länge till..
Jag tycker om dig så förbannat mycket Fredrik, detta var det sista jag ville!




Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!