Industrial! :D

Yeay, var på trianglen igår med Sutt & Björn då dom ångrade sig angående Bakken för att dom tyckte det var för kallt!
Sagt och gjort, dom hämtade mig rint 16:00 & vi körde mot Malmö!
Hitta parkering, och sen in till Trianglen! Gick in på India direkt och boka tid för min Industrial piercing! Fick tid 17:20, och tro mig! Har aldrig varit så nervös innan, herrejävlar! Under tiden gick vi runder i lite affärer och kolla.. Och jag kolla på klockan typ hela tiden! haha!
Kom in där 17:20, och fick gå in i det som jag kallar piercingrum :D Blev piercad, och ont som FAN gjorde det också! Det värsta jag gjort inom piercing.. Fyfan! Ska aldrig göra om det.. Usch! Men snyggt blev det.. Satte i två ringar då det läker bättre tydligen :) Ska sätta i staven om 8 veckor ungefär! Blev riktigt nöjd faktiskt & det tackar jag Maddi för ! :)

Efter jag piercat mig så gick vi och fika, sen kolla lite i affärer! Sen körde vi hem mot Landskrona igen =)
Spelade guitar hero en stund, sen gick vi och käkade! Efter vi käkat, gick in en runda på Akropolis, tänkte egentligen bara kolla om där var något roligt folk.. Men vi blev sittandes där tills dom stängde 01:00 & då kom morsan och hämta mig! Var rätt så hes också, då jag sjungt rätt mkt & för att man får skrika där inne om man ska prata med någon! haha!


Idag har även jag & Fredrik 1 månad tillsammans :) <3

Ska kanske in till Sutt en runda idag/ikväll om hon & Björn inte skulle på inflyttningsfest, annars blir det att jag sitter här hemma och tar de lugnt & klagar över att jag har så ont i mitt öra xD



Love Matilda :)
missmaddis » 2008-04-06 | 00:06:28
URL: http://missmaddis.com

Det var som fan.
Nu vet jag ju vem du e, PatetiskAnka ffs!
JAG VET VEM DU ÄR.. NU! Jisses!

Anjélica » 2008-04-07 | 07:58:06
URL: http://anjelicab.blogg.se

Hej=) Maddi piercade mig med i Lördags, i naveln :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!