Jobb jobb jobb

Bara massa jobb på g tycker jag, vilket det egentligen inte är! Men det känns så!
Jobbat idag, ska jobba i morgon & ska jobba på torsdag! Är faktiskt rätt kul, dock inte när det inte finns något att göra, då man bara sitter på ändan & sitter..



Ååhh vad jag längtar till torsdag!!! Är så himla tråkigt att vänta & vänta!
Har inte träffat Fredrik sen förra måndagen då jag åkte hem från honom, vilket innebär 10 dagar (på torsdag)..
Hade varit så mycket bättre om vi bodde närmare varandra, så det inte var så dyrt att åka till varandra! För det kostar endå 100 kr för mig & 150 för honom då han åker på vuxenbiljett! Så man kan liksom inte åka till honom eller han till mig över dagen, för det är för dyrt! Speciellt när man inte har fast jobb eller i princip ingen inkomst!
Men det är bara att bita i det sura äpplet & se glad ut! Ju längre man är i från honom, desto mer roligare är det att träffa honom sen! Fast det inte är kul att vara ifrån honom!

Nej, nu ska jag sluta beklaga mig och vara glad att jag får träffa honom överhuvudtaget :)


Tänkte dela en annanas & mumsa på det!



Love matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!