Jobb!

Jobbat idag mellan 7:00 - 13:00, varit rätt lugnt! Men det var fan längesen jag sov så gott som jag gjorde inatt, herrejävlar >__<, och lika förbannad varje gång klockan ringer 5:45, fick 15 minuters sovmorgon för att pappa inte ska jobba! Det är najs! Ska jobba igen på tisdag 7:30 - 16:00, segt! Men det funkar!
Kom hem för en stund sen, har käkat lite & tänkte lägga mig i sängen och kolla en film! och förmodligen lär jag somna som jga alltid gör!


Något av det värsta jag vet är folk som snackar skit! Varför i hela fridens namn skulle jag göra nya konto på lunar för att trakassera dig?! :S ursäkta? Tror inte det va, så jävla omogen är jag fan inte! Jävla fitta.



Love matilda



Empty room
Empty heart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!