Körskola & motion

Vaknade idag när klockan ringde 12:00, ville verkligen bara somna om igen.. fan vad trött jag var!
Men det var bara upp och se glad ut, typ.. In i duschen & göra vid sig! Käka frulle och satte sig vid datorn!
Tog bussen mot Landskrona 14:10, vidare till körskolan för en körlektion som gick åt helvete rent ut sagt!
Fick motorstopp några gånger, och när Cattis (körläraren) säger till mig "håll mer till höger i rondellen", ja då gör jag det! Men när jag väl håller åt höger så är det för mkt.. Men fuck dig typ! Kärring!

Blev ingen träning iheller idag för Sutt inte hade kommit hem från centersyd än, så jag åkte med mamma & pappa hem vid 16:00! Kom hem, satte mig en snabbis vid datorn, sen ut en runda med morsan, en såndär runda svetten rinner av en.. Riktigt äckligt! Men skönt att gå.. Gick genom hela Asmundtorp! Skööönt.
Så nu sitter jag här enbart i handduk, och ska snart skölja ur håret som har fått sig en hårinpackning :)

Annars blir det bara slappe ikväll.. Ska iväg med mormor & morfar och handla i morgon!


Saknar Fredrik också. Tycker om dig jätte mycket, är jätte glad över att du är min <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!