Längtan!

Har egentligen inget att skriva idag, bara att jag längtar som fan tills fredag! Då jag, Elisabeth & Björn åker till Bakken i Danmark.. Ska bli så jävla roligt! Längtar till tusen! Tråkigt att inte Fredrik vill/kan!
Åker vid 12:00 tiden på fredag, och kommer hem på kvällen någongång! Ska bli så jäkla kul att åka karuseller, då jag älskar det mer än något annat..(nästan iaf)

Idag har jag inte gjort något speciellt, varit med mormor & morfar och handlat bara!
Ikväll blir det Lost på tvn :D Ska nog unna mig lite popcorn då också!

Fredrik kommer till mig nästa torsdag, om inget annat bestäms! Vilket jag inte hoppas :)
Tycker om dig så mkt .. <3


Sutt, du & jag mot världen! Så glad att vi fått upp kontakten igen!
Vi stryker ett streck över det som hänt, och fortsätter där vi slutade..
 



Loove Matilda :)
på återseende

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!