Övningskörning!

Yesbox, here we go again =)

Jobbat idag mellan 7:00 - 16:00, gick ovanligt snabbt idag! Men är för at jag var i badet på förmiddagen, då man alltid har något att göra,och allt går mycket fortare, det uppskattas till max :D
Eftermiddagen finns det inte så mkt att göra, alla vårdtagare på jobbet spela bingo & hade skoj :D Alltid lika kul att titta på och höra på deras skvaller! Där finns en dam, gud vad jag tycker om henne! haha!

Kom hem vid 16:15, logga in på datorn, byta om & sen körde jag och pappsen till Biltema! Han skulle köpa grejor till båten, som han ska sjösätta(?) till helgen..Tänker aldrig sätta mig i den förbannade båten, haha! =)

Imorgon blir det jobb 7:00 - 13:00.. Skönt! Ska bara vara i badet, så det kommer gå snabbt!
Sen blir det hem till Suttarn <3 och umgås, sen vidare till Helsingborg då vi ska på en Adminträff, ska bli skojsigt!
Efter det så blir det en runda på gymmet, ska bli najs! :)


I övrigt så flyter livet på som vanligt! Lite deppig fortfarande över det här med Fredrik.. Men jag överlever, och tur är väll det =)
Jag, Sutt & Björn har även bestämt lite halvt att vi ska åka till Liseberg i Juni månad, ska bli riktigt skoj då jag aldrig varit där :) Hoppas bara att någon mer kan/vill följa med!



Love Matilda

image9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!