Skinande sol!

Ja det är det verkligen idag! Och fy skäms på mig som inte ens varit ute idag!
Har städat rummet iaf, hittade en av Fredriks strumpor! haha! Tecken på att jag inte dammsugar ordentligt under min byrå, med tanke på att det är mer än 1 månad sen han var hos mig =P Menmen.

Funderar skarpt på att gå en sväng med hunden, för att få lite frisk luft! Hade ju inte skadat direkt.
Håller på att ladda ner Glasblåsarens Barn, sjukt längesen jag såg den!


Usch, svider som attsingen på min arm! Dumma tatto :( Men, fan vad svart den är!!
SKITNÖJD! :)



Love Matilda
Danielle » 2008-04-28 | 15:55:52
URL: http://syndigtbra.blogg.se

glasblåsarns barn gav mig mardrömmar när jag var liten. Fii fan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!