Skitsnack & 6 koppar kaffe!

Varit hos Anna & Phille idag.. Riktigt trevligt faktiskt! Jag & Anna kan verkligen prata om ALLT!
Jävligt najs faktiskt, satt och snacka nonstop i 3-4 timmar. & drack 6-7 koppar kaffe på det..
och jag som inte brukar dricka kaffe känner av det nu, har extremt ont i magen & jävlig huvudvärk..
Nästan synd om mig, men jag får skylla mig själv :)

Måste bara säga att jag känner mig sååååå hedrar att få vara med i Maddis blogg :D haha (A)
missmaddis.com .. Läs & du är fast ;) Beundrar den kvinnan till max!

Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen & kolla ytterligare några avsnitt av Alias & sova :)

Och gissa vad, snart är det torsdag & då kommer min älskade Fredrik :D haha! Ska bli såååå najs att få träffa honom!
Längtar till max.. Jobbar tisdag,onsdag & torsdag så dagarna kommer gå rätt snabbt..
Ska träna på måndag & tisdag också :) Skönt!


Love Matilda!



P.S Glöm inte kolla in missmaddis.com & sutt.blogg.se :)
Tjaaao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!