Svårt!

Så jäkla svårt att se att du är online på msn utan att "få" skriva till dig..
Klart jag får, men nu har vi "bestämt" att inte höra av oss till varandra på några dagar, så det är bara till att bita ihop.
Saknar dig mer och mer för varje dag som går.. Detta är skit svårt för mig, och kommer ta dagar att smälta!
Jag vill inget annat än att du ska bli min igen. Verkligen inget annat! & jag hoppas mer än något annat att det ska bli vi igen..Jag förstår verkligen nu vad jag har förlorat! En helt underbar människa med ett hjärta av guld!

& jag kan tänka mig att folk som läser min blogg (om det ens finns någon som läser den?) tänker " Ja, du söker bara uppmärksamhet, eller du vill att folk ska tycka synd om dig".. Då kan jag meddela er att NEJ, det gör jag verkligen inte! Jag måste få skriva av mig, måste få ut alla mina tankar på något sätt.. Jag kan inte prata om det, då börjar jag bara gråta.. DÄRFÖR skriver jag det här istället! Sen får ni tycka precis vad ni vill!





Love Matilda
Katta » 2008-04-17 | 13:16:25
URL: http://fakkors.blogg.se

Awww :(

Danielle » 2008-04-19 | 17:46:11
URL: http://syndigtbra.blogg.se

Det bloggen är till för ju. Skriv och skit i vad andra tycker! Så det ska vara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!