Torsdag-fredag!

Yesbox, sov hos Sutt i torsdags, trevligt trevligt! Vi gjorde inget speciellt, inte vad jag kan komma på iaf.. Spela guitar hero och hade det najs.. I fredags stack vi till Helsingborg, jag träffa lite folk på Hamnpaviljongen, och Sutt träffa Björn och gick en runda i stan.. Satt där en timme cirka, sen stack jag,sutt & björn till väla! Hittade ingen kjol som vanligt, vilket suger kameldase.. Får be mamma köra och handla en kjol till mig, för hon hittar alltid någon snygg! haha! ;D
Efter väla, körde vi hem Björn, sen körde vi mot Landskorna och hem till Sutt igen! =) Gjorde inget speciellt där, kolla tv, gjorde vid oss & lyssna på musik! =)
Vid 22:00 körde vi till Helsingborg igen, då det var dax för streetrace :) Träffade Danne och hans polare där, jag och sutt fjäska in oss i hans bil istället, då den är SÅÅÅ fin! En golf 3a, RÖD! Riktigt stylad och såå jävla läcker..
Hade jag haft dom 60,000 han vill ha för bilen så hade jag köpt den direkt! haha! Ingen tvekan.
Träffade även på John på Stattena vid halv tre typ.. Trevligt trevligt! Alltid kul att träffa folk.
Kom hem till Sutt strax efter 03:00, då var det typ in och tvätta bort smink, göra vid sig & sen lägga sig i sängen, medans Sutt somnade med laptopen i knäet.. Dock väckte jag henne, så hon kunde lägga sig ordentligt!
Vaknade runt 11, gjorde vid mig.. Käkade våfflor, sen hämta morfar mig vid 13:00.. Ska väll på race ikväll igen, så ser du ut nu iaf! Trevligt! Älskar att umgås med Sutt <3




Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!