Trååååååååk!

Vilken tråkig dag det har varit.. Ingen social männska att prata med på msn, har inte haft något att göra, och bara allmänt BLÄ!
Har t.o.m haft så tråkigt att jag har rensat i min byrålåda, och rensat lite bland filmerna & lagt dom bästa filmerna i cd-fodralen! & då är det fan illa!
Pappa har hjälpt mig att sätta upp deras sänglampa, då dom köpt ny säng för ett tag sen & den inte fick plats typ!
Det tackar jag för!

Och min "älskade" laptop, min kära laptop.. som jag i princip kan slänga! Får inte igång det alls längre!
Kan om jag vill skicka in den på lagning, fast då kostar det oftast att få tillbaka den .. och inte ens säkert det går att laga! Så lika bra att köpa ny data! har redan fått reda på min lön jag kommer få denna månaden, och det räcker långt ifrån en ny laptop! Vilket suger kameldase..Men eftersom jag har skaffat mig en spargris (där det redan finns pengar) så ska dom pengarna där gå till en ny laptop :] Smart Matilda, ja tack så mkt! ;)
 Kommer dock ta väldigt lång tid innan jag får ihop 5000-8000 kr! Men nu när jag har sommarjobbat så finns det säkert pengar över som jag kan lägga på laptopen!


Fy fan, fick precis ett sms av Anna (min bästa polare) att dom fick avliva deras hund för 1 vecka sen!
Fan vad hemskt, älskade den hunden ju! :( usch..
R.I.P Lizzie



Love matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!