Turan!

Yeah, tura igår då =)
Åkte in till Landskrona vid 17:00, träffa Sutt & björn vid city gross, sen vidare till Rhodos för att käka!
Och vi NJÖT till max.. Alla tre varit sugna som fan flera dagar, så fy fna vad gott det var :D
Sen hem till Sutt & för att hon och Björn skulle göra vid sig =) Sen tänkte vi ta bussen till Helsingborg, men missa den med sisådär 10 sekunder, vilket var störigt! Så vi gick in en runda på city gross och sen tog vi bussen till tågstaitonen istället, och sen tåget 20:15 till Helsingborg! Träffa Henke uppe vid båtarna! Och inga fler hade kommit, så jävla dålig stil att man säger att man ska komma, och sen inte kommer! Hörde inte ens av sig..
Sutt., Björn & Henke tyckte vi skulle åka dom nya sundsbåtarna, så jag blev ner-röstad..Så vi traska bort där, och ja.. Det gunga något så in i helvete! Fy fan säger jag bara!
Iaf, vi tura till klockan var runt 23:00. Sen stack vi in till Crom, där det var rätt dött fkatiskt! Träffa på Ted också, kul kul!
Vi bestämde oss för att ta bussen hem mot Landskrona 00:15, sagt och gjort! Åkte med Tord hem från Landskrona vid 01:30.. Tack för det :)
kom hem och slängde mig i sängen direkt, la och smsa med Henke en stund, sen somna jag gott =)


Nu ska jag snart iväg till Lödde för att fylla i min tatto, ska göra det kl 16:00 istället!
Sen blir det till Club Jam på Folkets hus i Landskrona där jag och Sutt ska vimmelfota :)



Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!