Usch & fy

Ja, så var ska jag börja!
Var hos Sutt igår, med henne & Björn! Skulle käka tacos & ha lite myspys..
Det var trevligt, och jag skratta rätt mycket! Men när jag skar grönsakerna till tacosen så gick det inte, då kom tårarna!
Fortfarande svårt att förstå vad som hänt, och att du egentligen skulle varit hos mig! Det är det som är värst nu! Tror det kommer bli lättare efter helgen! Men ja, får se vad som händer! Jag hoppas på det bästa!
Men iaf, vi käkade tacos, spela guitar hero & hade trevligt! Vid 20:00 körde jag & sutt Björn till tåget, då han skulle jobba! Efter det körde vi till Hemköp & handla lite godis! Ahlgrens sura bilar!! MUMS! Fett sura är dom också.
Jag & Sutt skulle egentligen till Helsingborg på streetrace, men blev inget då det börja pissregna! Så vi kolla på en film på tv3 istället, som var riktigt bra faktistk! Men jag fatta inte slutet, som vanligt!
Tog bussen hem 23:30, träffa Emma på bussen, så vi snacka lite skit =) Träffa även på Iffe & Tim, dom jag fira min 18 års dag med! Najsnajs!
Idag ska jag inte göra så mkt, ta de lugnt.. Ska gå en runda sen idag också, och fjäska lite för pappa så vi kanske kan övningsköra! Annars blir det att va hemma och tycka synd om mig själv!



Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!