Uttråkad!

Har egentligen absolut ingen ork till att skriva! Vet inte ens vad jag ska skriva.
Är fett uttråkad iaf, har absolut ingenting att göra.. Hoppas Sutt skickar ett sms och säger att jag kan komma in en runda till henne!

I morgon ska jag kanske med syrran till Center Syd, får se om jag pallar och om jag är vaken och färdig när hon kommer vid 11:30. På tisdag ska jag följa med Anna när hon ska ta ut sin P-stav, sen ska vi ner i stan och fika! :]
Onsdag ska vi ha gäster hemma, så ska va hemma och äta o.s.v iaf.. Sen får jag se vad som händer! Ingen sprit för min del iaf!
Torsdag har jag inget planerat, och fredag skulle jag göra något, men jag kommer fan inte på vad >__< haha KRIS!

Nej, för fan! Skäms Matilda, gör något!



Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!