Zzzz

Sitter här och nästan halvsover, gud vad trött jag är! Och klockan är inte mer än 22:05.
Kan bero på att jag har jobbat ikväll, det tar fan på krafterna! Är riktigt sleden i huvudet.
Men det var kul att jobba, första gången jag jobba kvällen själv! Eller ja, Sala hjälpte mig med tabletterna & insulin, då jag inte har någon deligering än! Men det kommer :)
Har även fått schema för 5 veckor i sommar, dom resterande 5 kommer snart! Helt ok schema faktiskt.
Är riktigt nöjd! Ska dock jobba lördagkväll på Landskrona karnevalen & börja 7:00 söndagen efter.
Inte kul direkt. Men det får la funka.


I morgon blir det träning om Suttarn känner sig bättre! :]


Till helgen blir det kanske grillning med Ted & hans company! Annars blir det nog race, eller umgås med Sutt :)
Får se vad som händer.. Är ju iaf löning på fredag!!! Najs! :) Har även sålt min kamera, för 600:-, helt rimligt pris!
Får pengarna på fredag också! Använder endå aldrig den längre, då jag alltid fotar med mobilen! Och det är ju inte något fel på den heller :)



Love Matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!