081202 - Julklapparna inhandlade!

Alla julklappar inhandlade idag.
Vet ni så skönt det känns? Otroligt bra. Åkte ut till Center Syd idag.
Själv också för den delen. Dock pratade jag med Emma en stor del av tiden, men det var kul :)
Nu är det bara det tråkigaste kvar. Att packa in skiten. Usch!
Köpte även en julklapp till Emma då vi bestämt att vi ska byta med varandra! :) & jag hoppas verkligen hon kommer bli glad för det jag köpt. Men det tror jag. Ja, det blir hon! :D Annars får jag väl behålla det själv.

Köpte även 2 töjningar till örat idag. En på 6 mm som var alldeles för liten. Och en på 8 mm, som jag har satt i nu.
Vill komma upp i 10-14 mm tror jag. Skit snyggt! :D


Sitter och dricker varm oboy nu, då det är så sjukt kallt ute. Och jag fryser fortfarande fast det är typ 1 timme sen jag kom hem. Brr!
Funderar på ifall jag ska sätta mig i soffan och titta klart på Saw 5 som jag började se igår.
Somnade såklart. Men var sjukt trött hela dagen!



Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!