081207 - Update

Fredag:

Under dagen städade jag bara & softade. Fram tills Emma kom vid 6 tiden. Lagade middag till oss. Kycklinggryta med tagliatelle pasta. Sjukt gott! Fråga om ni vill ha recept! Ni lär inte ångra er iaf ;)
Efter vi ätit & dukat undan gick vi bort till ICA för att handla lite snacks. Det blev skruvar & grain delight! Mumsigt. Sen kollade vi på IDOL, och röstade gjorde jag också. Självklart på Robin, som dock åkte ur ändå. Fy fan! Han & Alice borde ha varit i finalen. Inte kevin. Han kommer bli något ändå, utanför IDOL!
Jaja, whatever. Besviken blev jag iallafall. Och jag hoppas verkligen att Alice tar hem allt nu. Kevin är inte värd det. Det låter likadant när han sjunger, som en låt som går på repeat. Usch nej! (+att han är inte svensk)

Lördag:


Emma & jag åkte med min mormor & morfar till center syd för att dom skulle handla en present till min pappa. Det blev en flytväst, eftersom han behöver en. Dock var det inte en sån han ville ha, så han ska byta den.
Efter centersyd åkte vi direkt hem till mormor & morfar. Fikade lite på vanliga fransbrödbullar.Gottigt.
Sen la jag & emma oss på soffan någon timme & vila & kolla tv. Skönt! Sen kom resten av släkten vid 5-6 tiden.
Tacos stod på menyn. Men då vi hade ätit för bara 2-3 timmar sen var jag inte alls hungrig så jag åt inte alls mycket. Rörde det knappt bara.
Till efterätt var det marängsviss, men då min syster hade glömt grädden hemma så körde jag,emma & min moster bort till ICA och köpte det.
Var sjukt gott med marängsviss. Varit sugen på det ända sen jag fick höra att det skulle bjudas på det.
Det var ju kalas för både pappa,morfar & christel.
Pappa fick biljetter till att se dom från Hipphipp, är duktigt avundsjuk. Vill ju också se dom! Morfar fick ett skärp & något annat. Sen fick han en stooooor låda proppfylld av mat. Då han gick i pension nu för 1 vecka sen. Och alla vet ju att man får bara hälften så mycket i månaden nu. Så vi hjälpte han lite på traven med mat! :)
Sen åkte jag & Emma med min syster hem vid 21:00 tiden.


Söndag:


Skickade hem Emma så hon tog bussen 13:45 från Asmundtorp.
Så idag har jag bara städat lite & julpyntat lite. Nu blir det snart sängen, ska titta på en film tänkte jag. Som vanligt!
Kommer ju däremot somna rätt fort, är trött som fan idag känner jag.



Imorgon blir det hem till Jonna och baka pepparkakor! :)
Ska bli jättetrevligt & mysigt. Ska försöka fota lite också så ni får något att titta på! :)


Hoppas ni alla hade en trevlig helg!
Btw, mina linser blir skickade i veckan också. Superglad!!




Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!