081208 - Pepparkaksbak

Grattis pappa på 42 årsdagen! :)


Idag så har jag varit hos Jonna i Helsingborg. Tog bussen till Hbg 14:41, träffade upp Jonna vid Knutan 15:20.
Gick till Gina tricot för hon skulle byta en tröja, sen tog vi bussen hem till henne. Gick inom MAXI och köpte pepparkaksdeg.
Vidare hem till Jonna för att baka pepparkakor! :) Första plåten råkade vi bränna lite, men det är inte hela världen.
Efter vi bakat tittade vi på Scream 2.. Varför ska vi se dom Jonna? Båda två håller på att kissa ner oss, men ändå ska vi se dom! Haha. Duktiga vi är :D
Sen åt vi middag, vilket bestod av risgrynsgröt & macka. MUMS! Älskar tomtegröt =) Sen titta vi klart på filmen innan jag tog bussen 20:01 ner till knutan. Sen hem med tåget 20:33. Pappa hämtade mig i Billeberga när tåget var inne.
& nu sitter jag bara här.

Imorgon ska jag plugga lite teori för engångsskull.Morfar ska hjälpa mig. Han själv som erbjudit sig. Han tycker att jag ska klara det förbannade körkortet någongång. Ja det tycker ju iofs jag också, men jag har NOLL motivation längre.
Hoppas jag får tillbaka det snart så jag blir färdig.


Fredag är det IDOL-finalen! :D HEJA ALICE.
& på lördag är det dags för nightcupen :D :D Ska bli såå skoj.



Puss!


     
kita » 2008-12-09 | 13:45:45
URL: http://kita.blogg.se/

Trodde din motivation var att få ditt före mig ;) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!