081212

Nu har vi gått halvvägs till julafton. Bara 12 dagar kvar.
Och redan nästa helg så kommer min moster & hennes sambo. Ska bli så kul att träffas igen, inte sett varandra sen förra sommaren då jag var i Holland och hälsa på dom :)
Min mosters sambo är Holländare, så hon flytta ner dit för några år sen! =) Så då blir det att vi inte ses så ofta..

Idag har jag varit ute en runda, tvinga ut mig själv. Inte varit ute på typ 2 dagar, så det var på tiden att jag fick lite frisk luft också. Gick inom ICA också och handla en julmust & skvallertidning :D haha!

Nu ska jag titta på några ALIAS avsnitt tänkte jag :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.


HEJA ALICE ikväll i IDOL! :)


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!