081214 - Helgen

Så var ännu helg över. & bara 10 dagar från julafton.
Nu vid denna tiden på året brukar jag känna mig sååå stressad, men har lyckats att köpa färdigt alla julklappar redan så jag slapp det detta året, vilket är otroligt skönt! =)

Fredag:

Under dagen gjorde jag inte så mkt, som vanligt. Tog de lugnt & slappa i sängen framför ALIAS avsnitt. Har börjat kolla genom mina boxar igen, är redan på säsong 3.. Dock började jag redan på säsong 2, för första är såå dryg. Haha!
På kvällen tittade jag på IDOL finalen, såklart. Surt att Kevin vann, då jag inte tycker han förtjänar det.
Han är inte svensk, då passar man inte att vinna en svensk tävling heller. Plus att han redan har varit med i melodifestivalen nere på Malta. Så fuck han! Visst är han duktig och kan sjunga, absolut. Men Alice är värd den platsen mycket mer.

Lördag:

Vaknade vid 12:00 tiden.Kollade några ALIAS avsnitt direkt när jag vakna. Sen blev det frulle & duschen.
Sen åkte jag,pappa,johan,linkan & fredde in till Nightcapen vid 14:45.
Träffade upp min farbror också. Och varför lyckas vi alltid få Besa klacken bredvid oss?
Besa är det laget som där bara är utlänningar i, förutom målvakten som var svensk. Och då kan ni bara tänka er deras klack på typ 100 pers? Och deras jävla skrik,ståhej & fan allt vad det heter när Besa gjorde mål? HAHA!
Någon i "klacken" slängde även ut en flaska på plan vilket är totalt omoget & onödigt. P.g.a av det så fick matchen brytas då man var tvungen att kolla upp reglerna o.s.v.. Och det var fruktansvärt nära att Besa blev diskade för det.
Jävla blattar rent ut sagt! Jag hatar dom!
Iaf, Landskrona Posten vann detta året också. 5 året i rad nu. Hellre dom än Besa iallafall som dom mötte i finalen..
Menmen. Var hemma vid 01:00 tiden. Blev datorn en stund, och sen lite ALIAS avsnitt igen!=D haha

Söndag:

Inget speciellt har hänt idag heller. Har inte haft någon direkt smärta. Vilket är sååå skönt.
Visst har det kommit lite då & då, men inte alls ofta. Mötte upp alexandra vid 19 tiden för att gå en runda. Blev bara en liten en då jag inte hade ork till det. Gick inom ICA på vägen hem, köpte fullkorns-snacks & julmust. Haha!
Jag älskar julmust, såååå jävla gott. Dricker det fan dagligen.




Skulle egentligen ha åkt till Sezzy på tisdag, men kom på att jag ska vara på ungdomsmottagningen på torsdag 10:30.
Känns inte vidare lönt då =/ Tyvärr.
Saknar min göteborgare..



Vad har ni gjort i helgen? :)




Puss!
josefin » 2008-12-16 | 13:55:36
URL: http://zand3r.blogg.se/

Missade tyvärr nightcup och hörde att bbk skämde ut sig riktigt rejält i år. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!