081216 - Sjuk

Så sant så..
Feber & halsfluss. Alltid lika skoj!

Åkte in på akuten igår också. Då jag som sagt haft mens 1 månad, och att jag fick feber på kvällen så blev mamma jätteorolig. Eftersom det kunde ha något samband o.s.v..
Men jag vägrade göra gyn-undersökning så vet fortfarande inte vad det är för fel..
Men dom tog stick i fingret och såg att zenkan(?) var för hög, och att jag borde åka till distriktsläkaren idag.
Så det har jag gjort, och dom tog ännu ett stick i fingret (AJ!!!) och konstaterade att jag hade halsfluss.
Jippie.

Har knappt sovit något inatt heller, har svettats som en gris. Riktigt äckligt.
Sen vaknade jag kvart i åtta ungefär, kunde inte sova mer. Bara äckligt att ligga och gnida in svetten.. Haha!
Så jag la mig i soffan där nere och kolla tv lite & käka lite yougort (stavning?)

Nej, nu ska jag dricka lite varm nyponsoppa & titta på Harry Potter! :)


Puss!
Jonna » 2008-12-17 | 13:25:31
URL: http://jenemark.blogg.se/

KRYA PÅ DIG!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!