081219 - sjukling

En sak är säkert. Det suger kuk att vara sjuk.
Den värsta sjukdomen som finns är halsfluss eller maginfluensa. Men halsfluss tar nog priset.
I onsdags var helt klart värst. Hade såå ont i halsen att jag inte ens kunde svälja vatten. Fick tvinga ner det helt enkelt.
Och sen tabletterna jag ska ta. 3 om dagen i 10 dagar, dom är ju inte små! Big mama. Kåvepenin heter dom. Dom flesta vet säkert vad det är för några.
Så sen i tisdags har jag inte ätit någonting. Så jag har levt på nyponsoppa & youghort/filmjölk.
Mättar ju knappt bara.
Ska ta tabletterna t.o.m torsdag också. En aning drygt då tabletterna är såååå äckliga.
I onsdags natt började jag spy också för den delen.Vilket man kan göra när man tar dessa tabletterna. Äckligt!

Så nu sitter jag och äter en macka sakta men säkert.
Har inte heller druckit mjölk sen i tisdags, då det gör så jag får mer slem i halsen & får värsta hostattackerna.
Så sitter med ett glas mjölk här också, och tro mig. Jag ska NJUTA när jag dricker det. Hahaha (A)


PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!