081230 - Dagen före nyår!

Ja herregud. Nyårsafton imorgon! Kan knappt förstå det bara.
Ska inte göra något speciellt imorgon. Vi ska ha gäster här hemma, så blir att umgås med dom.
Alla andra ska festa och spränga sönder sina händer och det är jag inte så värst intresserad av faktiskt.
Nej, men jag festar inte ändå! Så kan lika bra vara hemma.. Har inget emot det ändå!

Under dom senaste dagarna har jag varit hos min syster. Trevligt!
Sov där lör-sön.. Var ute och åt på The Tivoli med hennes kompis Emma som kom hem från Norge samma dag. Jätte trevligt. Åt en Nachostallrik med kyckling. Skit gott.
Sen blev det hem till syrran och dega tills klockan blev tolv ungefär. Stack ner till Stinsen på Knutan. Jag kom dom inte in för jag hade mina mjukis bralls på mig. Förstår dom på ett sätt, men vi skulle inte dricka eller festa. Bara prata med syrrans polare som bor i Belgien som kommit till Sverige nu. Men ikke sa nikke. Jag fick snällt stå utanför!
Sen promenerade vi hem igen.. Somnade gott vid 2:30.
Söndags åkte jag hem och gjorde ingenting.. Var hos mormor & morfar på kvällen då min moster och hennes sambo skulle åka hem på måndagsmorgonen..

Igår (måndag) åkte jag till min syster igen. Var inne på knutan vid 17, och syrran slutade 17:30 så jag satt snällt och vänta på henne och drack en Chai Latte. Sen var båda två lata och tog bussen upp till henne. Gick upp till henne och in på toa typ sen gick vi en runda med Kida (Emmas hund) som liknar en minigris.. Skit söt.
Sen kom Emma efter ett tag. Så vi gjorde middag. Kycklingfilé & Lamm med hasselbackspotatis.
Mumsigt.
Sen när jag och syrran skulle sova, så började araberna vid henne börja festa. MOGET! Orka! Jävla fucking arabhelvete..
Hatar dom! Sen är där även ungar i 12 års åldern som smäller raketer och smällare på gården. Fuck er alltså.
Hoppas fan att ni smäller sönder era ansikte eller dör.. Vafan som helst!

Idag vaknade jag när syrrans klocka ringde halv 8. En kvinna skulle komma och köpa en stor spegel av syrran. Men hon ringde och sa att hon försovit sig så vi somnade om igen. Och kvinnan kom inte förräns typ halv nio. Sen var det upp, in i duschen och sen ner till bageriet och handla frallor. Och palla att ett vanlig jävla Coop inte har Oboy? Det har väl varenda jävla affär. Cp!
Sen börja syrran jobba 10:20, och hon skulle jobba på det tåget som går genom Billeberga, så jag hoppade snällt på det och fick åka gratis! :) Det tackar jag för..


Måste även berätta en sak.
Jag har börjat prata med världens underbaraste människa. Aldrig träffat människan. Men att en person kan få mig att må så sjukt bra som han får mig att må är fan konstigt. Speciellt via en dator. Har pratat med han i 1 månadstid kanske. Om ens det. Dom små orden har säger till mig, dom kan lysa upp min dag helt.
Ja, jag vet inte vad jag ska säga.. Jag har alltid sagt att man inte kan bli kär eller tycka om en person via en dator. Men jag börjar fan tvivla på det.
Ett problem! Han bor i Norrköping.Vilkte ligger typ 40 mil härifrån.
Men vi ska träffas. Snart! Ska bara få tid till det. Blir svårt nu när jag börjar skolan om 1 vecka. Fuck!
Han ska iallafall komma ner i mars typ när min syster ska utomlands med Emma. Ska passa hennes lägenhet & den nya hunden då.. :)

jag vet att jag låter som en jävla fjortis nu! Men nej, det är något speciellt med han. Verkligen!


Puss!
Madeleine » 2008-12-30 | 18:27:40
URL: http://madeleineliljestam.blogg.se/

Jag vill jättegärna se en bild på din tatuering som dem i Lödde har gjort. Hur lång väntetid är det då? Jag kan absolut vänta i ett halvår, bara det blir ett bra slutresultat. Den som väntar på någonting gott... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!