Dubbelsäng

Funderar starkt på att köpa en dubbelsäng..När vi var hos våra vänner igår. så har Z en dubbelsäng i sitt rum, och jag blev helt såld! Fy fan vad snyggt & prydligt det ser ut.. Fan vad sugen jag blev.
Så nu sitter jag här och kollar på IKEA´s hemsida, och har faktiskt hittat en snygg säng för 1800:- kr .. Dock utan madrasser o.s.v.
Morsan sa att jag skulle kolla på blocket, och det gjorde jag.. Och där hitta jag också en skit snygg, för 2000:-inklusive madrasser..Hur billigt som helst.. Men ja, måste kolla min lön o.s.v först denna månaden!
Ska ju pierca mig också, hade jag tänkt.  :]



Herrå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!