älskar, älskar inte

15:09

Lite update kanske?
Hm, har inget att säga egentligen.. Livet rullar på som vanligt!
Jobbet går kanon, och allt annat också.. Nästan!

Har tänkt lite nu under veckan, men har inte kommit fram till något speciellt egentligen..
Jag velar alldeles för mycket!  
Vad går jag miste om, blir jag lyckligare om jag fattar det beslutet, eller vadå? o.s.v
Hjälp mig? :S Jag orkar inte mer snart. Jag orkar inte tänka! Kan ingen fatta det rätta beslutet till mig?
Jag vill bara bli lycklig, det är allt jag begär! Men blir jag det med eller utan dig?

ALLT ÄR FUCKED UP!


Well, imorgon blir det jobb.. 15:45 - 21:00
Lördag blir det Bakken med familj & släkt.. Trevligt trevligt!
Söndag bär det av till Lund & Media markt för att köpa en laptop =)
Hitta en för 4990:- på Elgiganten, sen hitta jag en på media markt idag för 3990:- som hade lika mycket minne o.s.v, så då tar jag hellre den! Tjänar dessutom på det! :)


Love Matilda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!