Brännboll & kubb

Varje gång jag ska påbörja ett blogg-inlägg vet jag aldrig hur jag ska börja det.
Ska man skriva hej? Eller bara börja skriva som vanligt? Vilket ser bäst ut?


Igår var det då brännboll & kubb spelande som gällde på Viskängen i Helsingborg.
Jag, Sutt & Björn körde till Helsingborg redan vid 14:30 tiden, körde inom Väla för att handla brännbollsrack & dom skulle inom några affärer också. Sen körde vi till Drottninghög & käkade.
Sen vidare till Viskängen, var där vid 17:00 tiden, och resten av folket skulle inte komma förräns 18:00.
Vi la oss på en filt och lyssna på musik, och hade allmänt trevligt. Blev några runder kubb-spel & en runda brännboll.
Tycker dock det är dålig stil att man säger att att man ska komma, och sen inte kommer.
Vi stack runt 21:30 tiden om jag inte minns helt fel, stack inom Björn på vägen hem, då han skulle hämta lite saker. Sen ner till Gröningen en runda, där vi köpte varsin glass! Tog en strut med gammeldagsvanilj & choklad-bolls smak.. FY FAN säger jag bara, absolut den godaste glassen jag ätit..Jävlar!
Aja, vid 23:30 körde vi mot Landskrona.
Tack för en mycket trevlig dag/kväll.. Detta ska vi absolut göra igen, tycker jag. Massa mysigt.


Idag ska jag inte göra så mkt, funderar på om jag ska städa & möblera på rummet, då det verkligen behövs.
Längtar tills jag får min nästa lön också, ska köpa en ny laptop då! :) :)



Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!