Sjung om studentens lyckliga dar..

Ja vad ska jag säga! Känns lite konstigt att veta att det skulle varit jag som stod och skrek på trappan idag!
Men jag är nöjd endå, har jobb & ska inte klaga. Men tänk endå så många som har blivit arbetslösa idag. Tycker nästan synd om dom! :) hehe

Iaf, var och kolla på studenterna idag.. För engångsskull blev jag inte tårögd när jag såg dom! Brukar alltid bli det. (A)

Har varit på ett strålande humör idag! Vaknade och var skit glad! Kände det, att denna dagen kan inte bli bättre..Och fan vad rätt jag hade :)  

Men iaf.. Kolla studenterna! Sen vidare hem till Anna & Phille.. Sen ner i stan och käkade kinamat! Suuuupergott! Speciellt den friterade bananen! :) Åkte hem vid 20:00, och fastna framför datorn.
Ska träffa Christer nästa vecka, myyycket trevligt! :) Längtar.

Mamma, pappa & typ jääävligt många till ska på Rodel i morgon! Och är fett sugen på att följa med.. Men nja, vetifan om jag pallar! Fast hade varit jäkligt kul..


Och jag inte mer än med gott samvete säga hur jävla skönt det är att ha dig ute ur mitt liv!!




Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!