Why?

Varför ska jag känna så här? När jag inte träffar dig saknar jag dig & när jag väl träffar dig känns det inge bra.
Fan!


Iaf, igår så var jag & elisabeth på stranden en runda och stekte! Fick lite färg iaf.
Låg väl där 1 ½ timme, sen palla jag inte trycket mer. Hatar när det är så varmt att man svettas, fett nasty.
Så vi stack bort till gymet en runda istället, jag träna & elisabeth sola.
Sen körde vi och handla jordgubbar & lite gott till kvällen. Sen vidare till Kanotklubben då jag skulle träffa Mamma där. Maja & kusin Ida skulle ha party där nere så! Morsan hade inga pengar på sig, så jag fick låna en 100 lapp av min moster sambo, det tackar jag för. Dock gav jag den till Elisabeth.
Sen hem till Elisabeth, duschade & snacka skit bara. Sen fixa vi käk, vilket blev kyckling & pommes.. Massa gott!
Åt det & kollade på Pippi Långstrump! :D Kuuuul.

När klockan blev 22:00 bestämde vi oss för att ta en tripp till Helsingborg, så vi gjorde vid oss & körde iväg.
Körde ner till Hamnpaviljogen för att träffa Patrik, trevligt.. Dock var han & hans polare jäkligt fulla.
Sen körde vi till Dalhem typ & träffa Tommy en sväng. Vi passa på att tvätta Elisabeths bil också! :D Vilket verkligen behövdes. haha

Sen tänkte vi köra till Höganäs och träffa Crister. Men blev inte så, med tanke på att klockan var sådär 1:30 & det är 5-6 mil till Höganäs. Så elisabeth orkade inte, och egentligen inte jag heller :S
Så vi körde hem istället, och jag var hemma runt 02:00. Kom hem, och somnade strax innan 2:30.

& idag blir det kalas här hemma för Maja & mamma.. Trevlans.
Sen kanske in till Elisabeth ikväll en runda! Hoppas på det.


Nej, nu ska jag ut och lägga mig i solstolen & läsa min FRIDA-tidning! :]


Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!