>_<

Åh herregud vad jag är trött, mina ben är som två cementklumpar >_<
Somna t.o.m en stund på soffan innan! Ska snart göra en kopp te och två rostade mackor, sen lägga mig i sängen och kolla film! Ja, på tal om något annat.. Har extremt ont i magen emellanåt, sån där konstig känsla! Har aldrig haft det innan! Det kommer och går också. Irriterande.

Imorgon ska jag träffa Jonte, ska bli redigt najs =]
På torsdag ska jag jobba mellan 7:00 - 16:00..
& imorgon åker mamma,maja & mormor till Holland! Kommer hem igen på söndag kväll.
Och på fredag ska pappa på Idrottsgala, så då har jag huset för mig själv.. Ska bli riktigt skönt faktiskt.
Ska bara va hemma och ta de lugnt, och kränga onyttigheter (som popcorn) och kolla film med bioljudet på.. Massa mys!! :) Sen vet man ju aldrig om det blir race på kvällen, kan ju hoppas på det :)

Btw, Jonte följer med till Liseberg :) Längtar som fan, ska bli så jäkla kul :D



Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!