All around

Ännu en helg över, lätt den bästa helgen på länge! Fan vad kul jag har haft..
I fredags var det race med Tord,Johanna & Gizmo, hade fett jävla kul! xD Träffade även Jonte i Helsingborg :) :)
Mycket trevligt :) Var hemma runt 2:15, var riktigt trött..

Lördagen bestod av massa tråkigheter under dagen! Gjorde förvisso inte så mycket.
Åkte på 45 års fest på kvällen, där min farbror fyllde 45, min kusin 20 & min andra kusin 16..
Hade extremt jävla tråkigt där, kände inte en enda av ungdomarna som var där, så jag höll mig bland dom äldre! :D Klart man fick sig ett skratt då och då, men njäe, hade hellre blivit hemma!
Vid 21:00 kom Tord, Gizmo & Johanna och hämta mig och körde mot Helsingborg igen, myyycket trevligt..
Var extremt mycket folk nere i hamnen också, säkert 200-300 pers..Körde tillbaka till Stattena vid 00:00, satt på Mc Donalds till typ 02:00 då vi körde hem.. Tack för en sjukt rolig helg! :D Hoppas vi gör om detta.. haha!


Idag ska jag inte göra så mycket, ska till centersyd snart när mamma & pappa kommer hem.. Måste handla ett par nya skor, får bli ett par billiga då min lön inte var något att hurra över.

Imorgon ska jag på kurs mellan 13:00 - 16:00 med några från jobb, ska få deligering :] för er som inte vet, är det när man får ge tabletter till vårdtagarna.
Sen blir det kanske ett easyline pass med Sutt, får se om jag pallar.. Annars ska jag nog gå en runda i asmundtorp, bättre än inget!

Annars vet jag inte vad som händer i veckan, har inget planerat.. Ska iaf fråga om jonte vill träffas på tisdag :)
Hoppas jag ska jobba något i veckan också! VILL HA PENGAR!!



Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!