Jag känner en bot

Alltså jag har fortfarande inte tröttnat på den låten, Basshunter - Boten Anna
haha, jag älskar den >_< can´t help it. Sån typisk sommarlåt, i looove it.

Jaha, igår så grilla jag och sutt nere vid halvmånen, hade lite mys. Blev dock en snabb grillning! Då vi skulle till Helsingborg och kolla in Skånepågarna spela. Dock kom vi 10 min innan matchen var slut. Lite trist.
Vi körde till Väla kvart i åtta typ, handla nötter på tasty house! Mums!
Sen körde vi och snacka lite skit med Patrik (Höken), sen hämta vi upp Björn! :)
Körde mot Landskrona, stanna till utanför City gross och träffade Tommi också.. Sen gick jag upp till Sutts lägenhet, hämta mina saker och sen körde hon mig hem då jag hade missat bussen 21:30. Lite sugit.


Och nu ska jag snart iväg och jobba! Eller ja, min moster kommer 12:45 typ. Börjar 13:00 - 21:00
Jävligt segt. Skulle egentligen bara varit från 15:45, men alla fast anställda ska på stort Husmöte kl 13, och då måste dom flesta vikarierna in, så det är bara till att masa in röven. Fina pengar, men va fan >_<
Och jag ska till tandläkaren i morgon 8:50, fett jobbigt. Men sticker nog till körskolan efter det, och sen träning :)


Lääääängtar till Liseberg!!!

Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!