Never mind

Alltså jag blir så jävla trött på allt nu!!
Så fort jag öppnar min käft och säger vad jag tycker, så är det alltid någon jävel som ska bli sur.
Jag ska fan hålla käft nästa gång någon frågar, blir fan bäst så.

Blir kanske Malmö i morgon, men ingen verkar vilja följa med så jag åker isåfall själv. Vilket kan egentligen bli rätt skönt, men samtidigt väldigt tråkigt :S Men jag slipper ha någon hängandes bak i röven.
Fast det beror helt på vädret också. Jag åker inte om det är sånt här pissväder iaf :S
No way.

Idag har jag varit på körskolan, testade att göra dataproven. Haha, klara inte ett av dom! Piiinsamt.



Love Matilda
Bjuder på några egopics idag ;D
Enjoy ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!