Now or never

Gårdagen var helt ok! Jobbade först mellan 7:00 -13:00.
Morfar hämtade mig när jag slutat, Maja var redan hemma då, då vi hade bestämt att hon skulle gå hem när hon sluta kl 13 för att jag sen skulle passa henne, och ha de lite mys :) Duscha håret och käka lite när jag kom hem, sen gick vi till ICA och handla glass, myys :) Kom hem, spelade spel! Och sen kolla vi på Aristocats! Vem tror du somnar? Jag :).

På kvällen blev det race med Tord, Bettan & Alexandra. Trevlans. Träffade folk i Helsingborg med.
Och dum som jag var, hade jag bara på mig kjol och min Metallica tröja, och frös som fan! Så vid 00:30 tjatade jag lite på Tord att vi skulle köra hem. Så vi körde cirka 30 min senare. Kom hem, och däcka typ direkt.
Köpte även en orange stav/kula av Bettan till tungan! :) Redigt snygg.

Idag ska jag & maja på kalas hos Simon & Ida.. Mamma & pappa ska på fest där inga barn fick följa med.
Men jag hade inte velat endå. Älskar att vara hos mina kusiner! :)

Imorgon blir det hem till mormor och äta tacos. Jag som bestämt maträtten! :) Har inte köpt något till mamma än :S
Nästan så man skäms lite faktiskt. Men hon vet själv att jag fick väldigt lite i lön denna månaden, så hon får något när jag fått lön på tisdag. Ska endå till Malmö då förhoppningsvis. Om jag får med mig någon, vill fan inte åka själv.

Ska även lägga undan 500:- till min stjärn-tatto denna månaden. Då Tomas bara tar 500 för 6-7 stjärnor..I like it ;D
Ska betala Björn 600:- för liseberg också. Redigt najs.
Dock är det inte så jävla najs att vi inte kan checka in på hotellet förräns 15:00, och sen ska sutt & björn envisas med att äta på stan INNAN vi går in på liseberg, vilket stör mig något så otroligt jävla mycket. Är redigt förbannad över det också för den delen. Det innebär liksom att vi kommer gå in på Liseberg mellan 17:00 - 18:00 tiden? Lönt när dom stänger 22:00 :S NEJ! Fuck. Sen är det snack om att dom ska inom Ullarde på vägen hem också.. Kul? :S Inte direkt, så jag tänker sitta i bilen utanför. Sen får jag vara hur tråkig jag vill.
Ska iaf träffa Sezzy när jag väl är i Göteborg <3 <3.Hade varit najs att stanna där uppe några dagar. Men njäe, har utbildning att gå på :S och ska jobba!
Längtar tills jag blir ledig i sommar så jag kan åka dit då!! :D :D


Blev lite längre inlägg än jag hade tänkt.
See ya.


Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!