Som det kan bli

Prosit, tack :)
Tror nog att jag börjar bli sjuk, snorar som fan! & nyser var femte minut känns det som.
Usch, får fan inte bli sjuk när det snart är dags att åka till Liseberg. :S

Har jobbat idag, mellan 7:30-11:00, en på våningen är riktigt sjuk så dom behövde extra personal då! och så klart får jag rycka in. Hoppas bara att jag inte ska jobba i morgon, vill sova ut!!! och slippa behöva gå och lägga vid mid 22:00 tiden ikväll, det är fan helg! Räcker med att jag ska jobba 4 dagar nästa vecka.

Var på gymet en timme innan också, efter jag hade slutat! Sen hämta morfar mig vid 12:00, kom hem och duscha! Vilket var riktigt najs! Sen kolla jag på Tarzan :D Men somnade, och vakna när den var slut.

Ska till mina kusiner ikväll, fast idag blir det hem till deras pappa! Har blivit bortbjuden på grillning. Vad som mer händer idag återstår att se. Hade varit kul att umgås med folk idag, men samtidigt bara va hos kusinerna och dega.
Men ja, jag vetifan :S



Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!