Sommarsol.

Jaha, hur ska man beskriva denna dagen då? Fett tråkig.
Vaknade runt 10 tiden, gick ner, käka frulle & brände ut en film! Kolla på den, sen blev det duschen o.s.v.
Sen gjorde jag inte så mö, satt vid datorn typ. Sen ladda jag ner Festival filmen, sen kolla jag den!
Har bakat en björnbärspaj idag också, den blev helt ok god :] Vid 17:00 tiden gick jag hem till min moster, där jag bjöd in mig själv på grillning då jag hört att morfar blev dit bjuden. & eftersom pappa skulle ut med båten så gjorde inte han någon middag.. Var där till 20:00 ungefär. Lekte massa med Wilma & Ida.. Hoppade studsimatta och hade vattenkrig >_< Skojsigt.

Har precis varit uppe i duschen igen, då det behövs i denna värmen! Sitter & dricker te nu, och väntar på att mamma,pappa & maja ska komma hem! Pappa har kört och hämtat dom i Svågertorp strax utanför Malmö :)
Ska bli skönt att dom kommer hem. Men i morgon kommer jag önska att dom kunde stannat i Holland ett tag till >_<



Love Matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!