081103

Hejhej alla..

Ännu en dag har gått. Och ännu 1 år har gått sen Karolin & Katrin dog. Alltså 2 år sen idag.
Saknar er sjukt mycket. Kan inte förstå att jag aldrig mer får träffa er, aldrig mer höra era röster, aldrig mer krama om er.
Fan! Det är inte rättvist. Varför? Varför satte ni er i den jävla bilen? VARFÖR?
& nu rinner tårarna ner för mina kinder. Fan! Jag saknar er så sjukt jävla mycket.
Jag orkar inte. Jag vill inte.

jag älskar er




Idag har jag varit på Väla med Jonna.Hittade äntligen en väska! Skit snygg.
Vi fikade också, köpte varm choklad som var sjuuukt stark, inte alls god. & sen köpte jag en macka typ. Inte heller direkt god, så den åt jag inte mkt av. Sen pös vi bort till Mc Donalds där Jonna köpte en hamburgare & dricka, och jag köpte bara en liten fanta. Sen åkte vi ner till Knutpunkten för att jag skulle ta tåget & Jonna skulle byta buss. Löste biljett o.s.v.. Fick hjälpa en engelskman att trycka biljett till Landskrona. Sen köpte jag mig en chai latte. Såååå gott!
Tog tåget som skulle gått 15:53, men istället gick det 16:01. Segt!
När tåget var inne i Landskrona gick jag ner till bussen som gick 16:33. Hem & käka middag, sen har jag i princip suttit vid datorn sen dess. Är helt trött idag. Hade jag orkar skulle jag tagit en promenad också idag. Men nej, får vänta tills jag är piggare. Förmodligen imorgon!

Ska kanske till Ekeby i morgon och träffa Ted. Längesen man såg han! & nu är han hemma själv 1 vecka, så tänkte komma dit och vara lite social. Vet själv hur tråkigt det kan bli.

& på torsdag ska jag till mitt älskade GÖTEBORG!! Ska bli så jävla gött att komma ifrån skåne och alla idioter här.
Blir där till måndag då jag ska på ungdoms på tisdag.

Annars har jag väl inget roligt att berätta?
Jo, är skit glad över en sak. Det är att jag & Jonna har börjat umgås lite oftare.
Sjukt härlig brud! Älskar dig snäckan! <3





Jonna » 2008-11-05 | 18:34:40

Men gumman min <3 Jag är med glad för det! Älskar dig också, du är speciell <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!