081104

Hejhej..

Blir göteborg imorgon istället. Pallar inte va hemma! Bråkar bara med morsan.
Är ständigt trött på att höra hur omogen jag är bara för att jag tackar nej till jobb. Liiite svårt att åka från göteborg bara för att jobba? Nejtack. Jävla kärring.
Är så jävla trött på henne. Är trött på hennes tjat. Är trött på att hon beter sig som en 20 åring när hon är 39. DET STÖR MIG. HON ÄR OMOGEN!
Jag orkar inte sånt. Ge mig en lägenhet anyone? ^^ Synd att man inte kan ansöka om CSN förräns man ÄR 20. Annars skulle jag gjort det nu när jag började plugga.

En sak är positiv. JAG SKA TRÄFFA MIN ÄLSKLING I MORGON!!
Ska bli så jävla gött. Inte träffats på 2 månader typ. älskar dig <3

Nu har jag i princip packat klart. Måste nog packa om lite, får inte plats med kudden annars! Och alla som känner mig, vet att jag MÅSTE ha med min egen kudde när jag ska sova borta.
Och min sminkväska ska jag ha i min handväska, och även min dator som jag tänkte att jag skulle ta med.
Så har jag lite att göra på tåget så länge. Har några OC avsnitt jag inte sett nämligen!
Synd att jag inte har något mobilt bredband. That sucks.


Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!