081105

Goddagens.


Har packat färdigt & allt nu. Väntar bara på att klockan ska gå så jag kan gå till bussen som går 15:10.
In till Landskrona för att byta buss. Ja, jag väljer att ta bussen till Helsingborg fast den tar lite längre tid. Och det gör jag enbart för att då kan jag gå på barnbiljett, det kan jag inte om jag tar tåget för där kollar dom ID o.s.v. Haha! Känner mig snål nu. Men fan, jag betalar inte 45 spänn för att åka till hbg, inte när jag hellre betalar 23 kr :D
Är inne i Helsingborg 16:20, sen går tåget till Göteborg 16:53. Så då har jag lite tid på mig. Så som att hämta ut min biljett & köpa mig en chai latte att ha på tåget! :D & även något att äta. Något litet.

Ska ju som sagt ta med min laptop denna gången. Tänkte att jag skulle kolla på Mamma Mia medans jag åker upp! :)
Så känns det inte så drygt på tåget heller.
Och eftersom min resväska är proppfull så får jag ha min laptop i handväskan, och det gillas inte faktiskt. Då den kommer sticka upp en del. Så funderar nästan på att ta en annan handväska istället för den nya. Eller om jag ska ta en till väska med mig. Vet inte riktigt. Vill inte riskera att någon idiot snor min laptop direkt.
Men det blir så jävla bökigt att ta med en väska till. Då blir det min resväska,handväska & 1 annan då isåfall.
Va fan! ILANDSPROBLEM. Synd att vi inte har en större väska. Eller det har vi, men inte som är på hjul. Fuck!


Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!